Δες Τα Premium Στοιχηματικά Tips

Formula 1: Ο Τρίτος Γύρος στην Ιαπωνία 

Γκραν Πρι Ιαπωνίας
Περιεχόμενα

Μόλις δύο αγώνες έχουν γίνει στη σεζόν στη Formula 1 και ήδη έχουν δημιουργηθεί πολλές ιστορίες, αντιπαραθέσεις, αλλά και τρεις νικητές. Tο πρώτο triple header της χρονιάς ξεκινάει, με την πίστα της Suzuka να είναι ο πρώτος προορισμός. 

Η αλλαγή Tsunoda και Lawson

Η Red Bull προχώρησε σε μια αλλαγή οδηγών μόλις δύο αγώνες μετά την έναρξη της σεζόν. Την περασμένη εβδομάδα, ανακοίνωσε την προαγωγή του Yuki Tsunoda ως νέου teammate του Max Verstappen, ενώ ο Liam Lawson επιστρέφει στην Racing Bulls

Η μετακίνηση του Yuki Tsunoda στη Red Bull έρχεται την ιδανική στιγμή, προσθέτοντας ακόμα περισσότερο ενθουσιασμό ενόψει του αγώνα της πατρίδας του στη Suzuka. Στο ξεκίνημα της πέμπτης του σεζόν στη Formula 1, ο Ιάπωνας οδηγός κερδίζει επιτέλους την ευκαιρία να αγωνιστεί με την κορυφαία ομάδα, μια ανταμοιβή για τις σταθερά δυνατές του επιδόσεις. 

Ο Tsunoda σίγουρα δεν έχει εύκολο έργο μπροστά του. Όπως διαπίστωσε ο Lawson στους πρώτους του αγώνες και, φυσικά, ο Sergio Perez τα τελευταία χρόνια, το μονοθέσιο της Red Bull είναι εξαιρετικά απαιτητικό στην οδήγηση. Ο επικεφαλής της ομάδας, Christian Horner, τόνισε ότι η εμπειρία του Tsunoda θα είναι πολύτιμη για την εξέλιξη του μονοθεσίου, όμως ακόμα και ο Verstappen έχει δυσκολευτεί να βρει ρυθμό σε ορισμένες περιπτώσεις, κάτι που δείχνει πόσο challenging είναι η κατάσταση αυτή τη στιγμή.

Υπήρχαν, όμως, και ενθαρρυντικά σημάδια στο τέλος του αγώνα στην Κίνα. Ο Verstappen ήταν εξαιρετικά ανταγωνιστικός στο τελευταίο του stint, βρίσκοντας ρυθμό και αποκομίζοντας θετικά σχόλια. Αυτό δίνει στον Tsunoda ελπίδα πως μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα και να ανεβάσει ταχύτητα το συντομότερο δυνατό. Στη Suzuka, με την τεράστια υποστήριξη του ιαπωνικού κοινού, θα έχει ιδανική ευκαιρία να το πράξει.

Από την άλλη πλευρά, η προαγωγή του Tsunoda σημαίνει απογοήτευση για τον Lawson, ο οποίος βρίσκεται εκτός Red Bull μετά από ένα δύσκολο ξεκίνημα στη χρονιά. Ο Νεοζηλανδός έδωσε τη μάχη του στους δύο πρώτους αγώνες, αλλά η ομάδα δεν άργησε να πάρει την απόφαση για αλλαγή.

Ο Lawson είχε αρχικά το πάνω χέρι έναντι του Tsunoda, χάρη στις εντυπωσιακές του εμφανίσεις στους 11 αγώνες του με τη Racing Bulls την περσινή σεζόν. Επιστρέφει στην ομάδα με στόχο να ξαναβρεί την αυτοπεποίθησή του και να αποδείξει την αξία του.

Ακόμη και ο ίδιος ο Verstappen στήριξε τον Lawson στην Κίνα, σημειώνοντας ότι το μονοθέσιο των Racing Bulls ήταν πιο εύκολο στην οδήγηση συγκριτικά με αυτό της Red Bull. Μάλιστα, πίστευε πως ο teammate του θα ήταν ταχύτερος σε αυτό. Ο Lawson έχει την ευκαιρία να αποδείξει ότι η θεωρία του Ολλανδού πρωταθλητή ευσταθεί.

Ο Lawson θα επιδιώξει μια καλή αρχή, αλλά θα βρεθεί αντιμέτωπος με μια πρόκληση παρόμοια με εκείνη του Tsunoda. Πρέπει να προσαρμοστεί γρήγορα σε ένα νέο μονοθέσιο, και μάλιστα σε μια πίστα όπου τα λάθη δεν συγχωρούνται εύκολα.

Μοναδική προσφορά* γνωριμίας από τη Novibet

Η μάχη της McLaren 

Τα τελευταία χρόνια, η McLaren δεν χρειάστηκε να προβεί σε αλλαγές οδηγών, όπως η Red Bull. Ωστόσο, η ομάδα έπρεπε να διαχειριστεί τόσο τον Lando Norris όσο και τον Oscar Piastri, καθώς βρέθηκαν να μάχονται για νίκες αρκετά συχνά, ξεκινώντας από την περσινή χρονιά.

Το ζευγάρι έχει πλέον από μία νίκη φέτος, μετά την εντυπωσιακή εμφάνιση του Piastri στην Κίνα. Ωστόσο, ο Norris διατηρεί το πλεονέκτημα στο πρωτάθλημα οδηγών, καθώς απέχει 10 βαθμούς από τον teammate του.

Στην Ιαπωνία πέρυσι, ο Norris προκρίθηκε στην τρίτη θέση και τερμάτισε πέμπτος, ενώ ο Piastri δεν κατάφερε να ακολουθήσει τον Βρετανό και τερμάτισε όγδοος. Ωστόσο, η καμπύλη εξέλιξης του Piastri υπήρξε εξαιρετικά απότομη τα τελευταία δύο χρόνια και το φετινό Σαββατοκύριακο θα αποτελέσει ένα ακόμη τεστ για να δούμε πόσο έχει βελτιωθεί.

Μοναδική προσφορά* γνωριμίας από τη Novibet

Η Ferrari αναζητά βαθμούς

Ενώ η μάχη μεταξύ των δύο οδηγών της McLaren ήταν αναμενόμενη αυτή τη σεζόν, αυτό που δεν είχε προβλεφθεί ήταν η τόσο χαμηλή απόδοση της Ferrari μετά τους δύο πρώτους γύρους. 

Η ομάδα του Fred Vasseur θεωρούταν ένα από τα φαβορί για να διεκδικήσει και τα δύο πρωταθλήματα, με τεράστιο ενθουσιασμό γύρω από την άφιξη του Lewis Hamilton ως συνεργάτη του Charles Leclerc. Ωστόσο, παρά κάποιες αναλαμπές – όπως η pole position και η νίκη στο Sprint Race του Hamilton στη Σαγκάη – υπήρξαν και χαμένες ευκαιρίες που έθεσαν σε αμφισβήτηση την απόδοση της ομάδας.

Μετά από ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο στη Μελβούρνη, η Ferrari είχε πιο ανταγωνιστική εικόνα στην Κίνα, αλλά δεν κατάφερε να επαναλάβει τη φόρμα του Σαββάτου στον αγώνα της Κυριακής, με τον Leclerc να τερματίζει πέμπτος και τον Hamilton να ακολουθεί στην έκτη θέση. Στη συνέχεια, ήρθε ο δραματικός διπλός αποκλεισμός, λίγες ώρες μετά τον αγώνα, με την Ferrari να βιώνει για πρώτη φορά στην ιστορία της τον αποκλεισμό και των δύο μονοθεσίων από ένα Grand Prix.

Αυτό αφήνει την ιταλική ομάδα στην πέμπτη θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, σε αυτό το πρώιμο στάδιο της σεζόν, ισόβαθμη με την τέταρτη Williams και 61 βαθμούς πίσω από τη πρωτοπόρο McLaren.

Ο Sainz ψάχνει απαντήσεις με την Williams 

Όπως αναφέραμε, η Williams βρίσκεται στην τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα Κατασκευαστών, αλλά το ενθαρρυντικό ξεκίνημα της νέας σεζόν δεν έχει επεκταθεί μέχρι στιγμής στο γκαράζ του Carlos Sainz.

Ο Ισπανός φάνηκε εξαιρετικά ανταγωνιστικός κατά τη διάρκεια των δοκιμών πριν από την έναρξη της σεζόν και ήταν ευχαριστημένος με τον τρόπο που εντάχθηκε στην Williams, δείχνοντας ισχυρό ρυθμό κατά το πρώτο μέρος του Σαββατοκύριακου του Grand Prix της Αυστραλίας. Ωστόσο, μετά τη συντριβή του στην αρχή του αγώνα, δεν έχει καταφέρει να επαναλάβει την αρχική του απόδοση.

Ο Σάινθ προβληματίστηκε ιδιαίτερα από την έλλειψη του ρυθμού του κατά τη διάρκεια του δεύτερου Σαββατοκύριακου στη Σαγκάη, καθώς δεν μπορούσε να καταλάβει γιατί το μονοθέσιο φαινόταν τόσο δύσκολο να το οδηγήσει, ενώ είχε βρεθεί σε πολύ καλύτερη θέση με αυτό νωρίτερα στη χρονιά. Επέλεξε ένα στήσιμο κοντά σε αυτό του teammate του Alex Albon για τον αγώνα, αλλά και πάλι αντιμετώπισε αρκετές δυσκολίες.

Η έναρξη της σεζόν ήταν δύσκολη για πολλούς οδηγούς, καθώς προσπαθούσαν να προσαρμοστούν σε νέες ομάδες και περιβάλλοντα μέσα σε μια σειρά συνεχόμενων αγώνων που περιλάμβαναν και ένα Sprint. Με το διάλειμμα μίας εβδομάδας, οι οδηγοί είχαν χρόνο να αναλύσουν τα δεδομένα των τελευταίων 10 ημερών μαζί με τις ομάδες τους, και ο Sainz θα προσπαθήσει να ανακτήσει στο Γκραν Πρι Ιαπωνίας την αρχική αισιοδοξία του.

Στοιχηματικές Προσφορές 17/04/2025
Διάβασε Περισσότερα